21

ΚΕΪΚ ΜΕ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΚΑΡΟΤΑ // CAKE DI CAROTA E MELE


ΚΕΪΚ ΜΕ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΚΑΡΟΤΑ

Ενα κεκακι με μηλα και καροτα, αφρατο και ζουμερο, καλυμμενο με λαχταριστο γλασο σοκολατας γαλακτος με πραλινα. 
Για γλυκαντικο χρησιμοποιηθηκε στεβια, που κατεβαζει και την θερμιδικη αποδοση και ετσι μπορουμε το απολαυσουμε αυτο το νοστιμο κεϊκ με λιγοτερες τυψεις!

Δοση : για 8 ατομα
Βαθμος δυσκολιας : ευκολο
Υλικα : 2 μετρια καροτα (150 gr),
                  2 μετρια μηλα (200 gr),
                  300 gr αλευρι για ολες τις χρησεις,
                  50 ml σπορελαιο (ηλιελαιο),
                  200 gr γιαουρτι προβειο παραδοσιακο,
                  3 αυγα,
                  38 gr στεβια Sweete *,
                  1 κοφτο κ.γ. κανελα σε σκονη,
                  1/2 κ.γ. μοσχοκαρυδο τριμμενο,
                  1 πρεζα αλατι,
                  2 κ.γ. σοδα φαγητου,
                  2 κ.γ. baking powder.
για το γλασο : 175 gr κουβερτουρα γαλακτος με πραλινα,
                             100 ml κρεμα γαλακτος 35%,
                             20 gr βουτυρο.
για την διακοσμηση : τριμμενα φουντουκια,
                                           κερασακια γλασε.
Προετοιμασια : 
Καθαριστε τα μηλα και τα καροτα και περαστε τα απο τον τριφτη. 
Χτυπηστε τα αυγα μεχρι να ασπρισουν και να φουσκωσουν. Προσθεστε το λαδι και το γιαουρτι και χτυπηστε μεχρι να ομογενοποιηθει το μιγμα. Προσθεστε ολα τα υπολοιπα υλικα, συμπεριλαμβανομενων μηλων και καροτων, και αναμειξτε. Βουτυρωστε μια φορμα για κεϊκ και ριξτε μεσα το μιγμα. 
Ψηστε σε προθερμασμενο φουρνο στους 180°C για 45 λεπτα περιπου. Καντε το τεστ της οδοντογλυφιδας και οταν το κεϊκ ειναι ετοιμο, βγαλτε το απο τον φουρνο και αφηστε το να κρυωσει. 
Ετοιμαστε το γλασο (γκανας) : λιωστε την κουβερτουρα σε μπαιν-μαρι ή στον μικροκυματικο, προσθεστε την κρεμα γαλακτος και το βουτυρο και αναμειξτε να ομογενοποιηθει. Αφηστε το να χλιαρινει, ωστε να μην ειναι πολυ ρευστο οταν θα το χρησιμοποιησετε, για να μπορεσετε να καλυψετε ευκολα το κεϊκ. 
Ξεφορμαρετε το κεϊκ σε μια πιατελλα σερβιρισματος. Καλυψτε το κεϊκ με το γλασο και στολιστε με τριμμενα φουντουκια και κερασακια γλασε.

* ισοδυναμο με 150 gr κρυσταλλικη ζαχαρη.


CAKE DI CAROTA E MELE

Una torta soffice e umida alle mele e carota, ricoperta di una golosa glassa al cioccolato pralinato. Ho utilizzato la stevia in polvere come dolcificante, che l' ha reso meno calorica, così potete assaprarla con meno scrupoli!

Dosi : per 8 persone
Difficoltà : facile
Ingredienti : 2 carote medie (150 gr),
                              2 mele medie (200 gr),
                              300 gr di farina 00,
                              50 ml di olio di semi (girasole),
                              200 gr di yogurt greco tradizionale da latte di pecora,
                              3 uova,
                              38 gr di stevia in polvere*,
                              1 cucchiaino raso di cannella in polvere,
                              1/2 cucchiaino di noce moscata macinata,
                              1 pizzico di sale,
                              2 cucchiaini di bicarbonato,
                              2 cucchiaini di baking (lievito chimico).
per la glassa : 175 gr di cioccolato fondente pralinato,
                             100 ml di panna,
                             20 gr di burro.
per decorare : nocciole tritate,
                             ciliegine candite. 
Preparazione : 
Sbucciate mele e carote e tritatele in una grattugia a fori grossi. 
Sbattete le uova, fino a prendere una crema spumosa. Aggiungete l'olio e lo yogurt e sbattete fino a diventare omogeneo. Aggiungete tutti gli ingredienti restanti, mele e carote comprese, e mescolate. Imburrate uno stampo e versateci il composto. 
Cuocete in forno preriscaldato a 180°C per ca 45 minuti. Fate la prova dello stecchino prima di sfornare. Sfornate e lasciate raffreddare. 
Preparate la glassa (ganache) : fate sciogliere il cioccolato in bagnomaria o al microonde. Aggiungete la panna ed il burro e amalgamate il tutto. Lasciate raffreddare per rapprendere e per poter velare la torta. 
Sformate la torta su un vassoio di portata. Coprite con la glassa e decorate con nocciole tritate e ciliegine candite. 

*equivale a 150 gr di zucchero semolato

    

21 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα Μαρίνα μου... τέλειο έγινε το κέικ!!! Ο συνδυασμός των υλικών κατέληξε σε ένα πεντανόστιμο αποτέλεσμα, έτσι;;;;;;;
    Να είχα ένα κομμάτι με το τσάι μου!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Κικη μου!
      Εγινε οντως ενα νοστιμο, μαλλον υγρο κεκακι... Οι ... δοκιμαστες μου παντως το ενεκριναν!
      Καλη εβδομαδα!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  2. Με τσάκισες με αυτό το γλάσο πραλίνας! Πολύ ταιριαστή επιλογή για το μυρωδάτο και ομολογουμένως πανέμορφο κέικ σου! Μπράβο Μαρινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αναστασια μου!
      Το γλασο πραλινας δεν ηταν προγραμματισμενο, αλλα ψαχνοντας για κουβερτουρα βρηκα μια κουβερτουρα πραλινα, που ποιος ξερει γιατι την ειχα παρει, και τελικα του ταιριασε παρα πολυ!
      Φιλακια και καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  3. Μαρίνα μου καλημέρα και καλή σου εβδομάδα!!
    Είδα πρωί-πρωί την καταπληκτική σου συνταγή..μου έλειπαν μόνο η σοκολάτα πραλίνα και η στέβια.
    Αποφασισμένη να κάνω αυτό το υπέροχο κέικ,κατέβηκα να κάνω τα ψώνια μου,γνωρίζοντας ότι τη σοκολάτα θα τη βρω εύκολα ,αφού η πόλη περηφανεύεται για τις πραλίνες της..αλλά τη στέβια???Ούτε που την ήξεραν!
    Φυσικά θα το κάνω αλλά θα προσθέσω ζάχαρη -καστανή γιατί έτσι επιθυμεί ο γυιός μου-υπολογίζοντας περίπου 1 φλυτζάνι του τσαγιού.Τι λες ,είναι καλά???
    Θα σου γράψω εντυπώσεις..
    Σε φιλώ πολύ-πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Φωτεινη μου απο το αγαπημενο Πιεμοντε!
      Σοβαρα δεν ηξεραν τη στεβια? Ειμαι σιγουρη παντως οτι κυκλοφορει και εκει, αλλα φαινεται οτι δεν εγινε τοσο δημοφιλης οσο εδω! Να μην σου πω οτι η καστανη ζαχαρη θα του παει και περισσοτερο, τα 38gr στεβιας ειναι ισοδυναμα με 200gr ζαχαρης και 1 φλυτζανι του τσαγιου ζαχαρη ειναι περιπου η συγκεκριμενη ποσοτητα, αρα μεσα εισαι, το υπολογισες πολυ σωστα!
      Περιμενω τις εντυπωσεις σου!
      Πολλα φιλακια και buona settimana!

      Διαγραφή
    2. Buona sera cara Marina!
      Το κέικ είχε απόλυτη επιτυχία!!!Ο γυιός μου ξετρελάθηκε-αν και για να είμαι ειλικρινής δεν του αποκάλυψα τα ακριβή υλικά για ..προφανείς λόγους-!!
      Η ευγενέστατη ιταλίδα γειτόνισσα που έχω την τύχη να έχω μου ζήτησε τη συνταγή.Βλέπεις συχνά ανταλάσσουμε πιάτα και σήμερα σχεδόν με την πραλίνα να ρέει, το πήγα όλο καμάρι!
      Η όψη του είναι ελαφρά νωτισμένη και η γλυκύτητά του ήπια[τελικά του πήγε πράγματι η καστανή ζάχαρη και ήταν στη σωστή δόση].
      Να είσαι καλά Μαρίνα μου !Για μια ακόμα φορά μας χάρισες μία υπέροχη συνταγή!!
      Baci!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Πολυ χαιρομαι που σας αρεσε Φωτεινη μου, εγω ευχαριστω για την εμπιστοσυνη!
      Κι εγω κραταω μυστικα τα υλικα πολλες φορες, γιατι ιδιως ο μικρος, ειναι προκατειλημμενος...
      Το κεντρο του Torino δεν θυμιζει λιγο Θεσσαλονικη? - via Roma με τις καμαρες...
      Un abbraccio forte!

      Διαγραφή
    4. Μοιάζει αρκετά Μαρίνα μου,ιδιαίτερα στα παραποτάμια τμήματα του Πάδου.Η πλατεία Vittorio Venetto που ακουμπα΄στον Πάδο μοιάζει καταπληκτικά με την πλατεία Αριστοτέλους!!!!Όταν καμμιά φορά περπατώ κατά μήκος της,νομίζω ότι βαδίζω στη Θεσσαλονίκη..και η υγρασία ακόμα είναι η ίδια!!!Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  4. Το μήλο με το καρότο ταιριάζουν υπέροχα σε κέικς και δίνουν ένα πολύ ζουμερό και νόστιμο αποτέλεσμα!
    Αλλά εμένα με τσάκισε αυτο το γλάσο πραλινας, δεν μπορώ να ξεκολλήσω τα μάτια μου από αυτο;-)
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γλασο συμπηρωσε πολυ ωραια αυτο το νοστιμο κεϊκ!
      Φιλακια Ελενα μου!

      Διαγραφή
  5. Ωραίος ο συνδυασμός μήλου με καρότο!
    Τα αρώματα που έχεις προσθέσει στο κέικ σου τα λατρεύω, οπότε φαντάζομαι γεύση!
    Και αυτό το γλάσο απλά με πεθαίνει!
    Εξαιρετική όπως πάντα η πρότασή σου Μαρινάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση με ωραίο συνδθασμό υλικών.
    Έχει τα αρώματά του, στέβια αλλά κι ένα εξαιρετικό γλάσο.
    Μπράβο, Μαρίνα, μου αρέσει πολύ!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ελενη μου! Τελικα ειναι ωραιος ο συνδυασμος μηλο και καροτο, τα ειχα δοκιμασει ξεχωριστα αλλα οχι μαζι...
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  7. Μαρινάκι μου φαίνεται πολύ ζουμερό και λαχταριστό. Μήλο και καρότο είναι φανταστικός συνδυασμός!Αυτό το γλάσο απο πάνω είναι....τέλειο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'οτι καταλαβαινω το γλασο εκλεψε τις εντυπωσεις!
      Φιλακια Ελενακι!

      Διαγραφή
  8. Μαρίνα μου, και μήλο και καρότο και σοκολάτα; Πώς να αντισταθεί άνθρωπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα ντε!
      Φιλακια γλυκεια Μαρθουλα απο την αλλη ακρη του Ατλαντικου!

      Διαγραφή
  9. Και φρούτα και λαχανικά σ' αυτό το κέικ! Το κάνουν σαν σιροπιαστό. Εκανα μια παρόμοια συνταγή παλιότερα και είναι θαυμάσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως ειναι υγρο Βαγγελιω μου, ειχα τους ενδοιασμους μου αν θα αρεσει στους αντρες, γιατι δεν ειναι συνηθισμενοι σε τετοιου ειδους κεϊκ, αλλα ενθουσιαστηκαν!

      Διαγραφή

Η γνώμη και οι παρατηρήσεις σας μας ενδιαφέρουν!

Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται υπ'όψιν και θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα δημοσιεύονται σχόλια υβριστικά ή με περιεχόμενο διαφημιστικό.

Commenti anonimi non saranno presi in considerazione e saranno cancellati.

All anonymous comments will not be considered and therefore deleted.