22

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! // BUONA PASQUA!


Καλο Πασχα!
Με υγεια και χαρα!
Να γιορτασετε με φιλους και συγγενεις, αγαπημενοι και μονιασμενοι!







Η τουρτα συνδυαστηκε με πασχαλιατικα γενεθλια. 
Η διακοσμηση ειναι ολη απο ζαχαροπαστα. Τα αυγα ειναι επισης βρωσιμα εξ'ολοκληρου, και ειναι φτιαγμενα απο σοκολατενια αυγα, γεμισμενα με γκανας σοκολατας και επικαλυψη ζαχαροπαστας.
Η τουρτα αποτελειται απο παντεσπανι Molly cake με σταγονες σοκολατας, σιροπι με λικερ φραουλας, κρεμα μους νουτελλα και επιστρωση γκανας με σοκολατα κουβερτουρα 60%.


Questa torta è stata creata per un complenno in famiglia, che siccome è stato tanto vicino a Pasqua, il suo tema non poteva che prendere spunto dalla grande festa.
La decorazione è in pdz. Le uova sono state create da uova di cioccolato, ripiene di ganache al cioccolato e rivestite di pdz. 
La torta viene composta da Molly cake con gocce di cioccolato,  bagna al fragolino, la crema di farcitura è una golosissima mousse alla nutella e la copertura è in ganache al cioccolato 60%. 

22 σχόλια:

  1. Ti abbraccio con tanto affetto e ti faccio tantissimi auguri per una pasqua serena(e con un bel tempo..) con i tuoi familiari!!
    ..in questo momento ho la bughatsa nel forno..ma ne riparliamo lunedì..
    A presto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Grazie cara!
      Spero che la bughatsa ti e venuta bene e che ti e piaciuta!
      Non vedo l'ora di venire lunedi!
      Un abbraccio!

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη!!!Χρόνια πολλά με το βλέμμα του Κυρίου να μας αγκαλιάζει και να μη μας εγκαταλείψει.
    Η τούρτα τελικά έγινε!Μπορώ άνετα να μεταχειριστώ ,με όλη την υπερβολή που έχει αυτή η λέξη,τον όρο ΄΄τέλεια΄΄.Από κάθε άποψη!Ένας υπέροχος ανοιξιάτικος περίπατος στους αγρούς της φαντασίας μας.Μια πασχαλινή γιορτή με γλυκά μονοπάτια και χνουδωτούς συντρόφους.Με τρισδιάστατα τεράστια πασχαλινά αυγά.Σαν την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων!Τελικά πέτυχες απόλυτα το κουνελάκι!!Το σκάρωσες ατίθασσο και ανέμελο συνάμα!Όπως πρέπει να είναι όλα τα ζωάκια του βουνού.Με θαυμάσια εαρινά χρώματα που μόνο η παλέττα της φύσης επιτυγχάνει.Αχ Μαρίνα μου τι να πω?Ένα μεγάλο μπράβο!
    ΥΓ.Παρατηρώ ότι οι ετοιμασίες για την μπουγάτσα από τις ιταλίδες άρχισαν...
    Φιλάκια πολλά,πολλά Μαρίνα μου!Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Φωτεινη μου!
      Η τουρτα οντως εγινε, παρ'ολα τα εμποδια που συναντησα, καθως εκτος των αλλων βρηκα και την γατα μου με τσακισμενο το σαγονι και ετρεχα να την γιατροπορεψω... Η τουρτα θα επρεπε να εχει θαλασσινο θεμα και απαραιτητα σοκολατα και φραουλα, αυτες ηταν οι επιθυμιες! Για το εσωτερικο τις σεβαστηκα απολυτα, αλλα μιας και ημασταν τοσο κοντα στο Πασχα, θεωρησα πιο σωστο να φτιαξω μια πασχαλιατικη τουρτιτσα για να ειμαστε και μεσα στο γιορτινο πνευμα! Το κουνελακι κανονικα θα επρεπε να εχει και παρεα, αλλα πραγματικα δεν εφτανε ο χρονος για ακομη μια κατασκευη και ετσι εμεινε μοναχουλι!
      Οι ιταλιδες φουρνιζουν μπουγατσες αυτες τις μερες! Ειμαι περιεργη να δω τα σχολια τους αυριο και πιο πολυ αν οντως ηταν σαφεις οι οδηγιες μου, γιατι δεν υπαρχει πιο εκνευριστικο πραγμα απο ελλειπεις οδηγιες παρασκευης, ιδιως οταν πας να φτιαξεις κατι που δεν εχεις ξαναδοκιμασει!
      Να περασεις πολυ ομορφα σημερα Φωτεινη μου!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  3. Χριστος Ανεστη!
    χρονια πολλα μαρινα. να περασεις καλα με την οικογενεια σου.

    ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Ειρηνη μου!
      Χρονια Πολλα και σε σενα, για δευτερη φορα φετος!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Μαρίνα μου!
    Να περάσετε όμορφα το Πάσχα σας και να το απολαύσετε με φίλους και συγγενείς.

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ζαμπια μου!
      Χρονια Πολλα και σε σενα και την οικογενεια σου!
      Φετος θα περασουμε το Πασχα με πελατες και πισω απο τον παγκο, συμβαινουν και αυτα!
      Πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη! Καλό Πάσχα Μαρινα μου για εσενα και στην οικογένεια σου!
    Φιλάκια
    Ορνελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστος Ανεστη!!! Αχ αυτες οι τουρτες σου Μαρινα! Καταπληκτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως Ανεστη Χρυσαυγη μου!
      Το κατα δυναμιν! Ευχαριστω!

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά!!!Καταπληκτική η τούρτα, πολλά πολλά μπράβο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Μαρίνα μου, Χριστός Ανέστη!!
    Ευχές από καρδιάς για κάθε τι καλό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια Πολλα Ελενα μου!
      Και του χρονου να ειμαστε γεροι!

      Διαγραφή
  9. buona pasqua Marina, che sia serena e piena di letizia con le persone che ami, un abbraccio !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταπληκτική! Χρόνια σας πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι πανέμορφη τούρτα έφτιαξες πάλι βρε Μαρινάκι!
    Συγκλονιστική σε εμφάνιση, συγκλονιστική και σε γεύση! Παντεσπάνι με σταγόνες σοκολάτας ουάου! Πολύ μπροστά! Και με κρέμα μους νουτέλα, αχ νιώθω την καρδιά μου να φτερουγίζει!!
    Φιλιά πολλά, χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Ερμιονη μου!
      Αλλιως την υπολογιζα και αλλιως μου βγηκε, ηθελα να φτιαξω περισσοτερες φιγουρες, αλλα τελικα δεν ειχα χρονο! Αυτη η μους νουτελλα εγινε συνκλονιστικη, πρεπει μια μερα να γραψω την συνταγη αναλυτικα γιατι αξιζει τον κοπο!
      Φιλακια!

      Διαγραφή

Η γνώμη και οι παρατηρήσεις σας μας ενδιαφέρουν!

Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται υπ'όψιν και θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα δημοσιεύονται σχόλια υβριστικά ή με περιεχόμενο διαφημιστικό.

Commenti anonimi non saranno presi in considerazione e saranno cancellati.

All anonymous comments will not be considered and therefore deleted.