18

ΣΠΙΤΙΚΗ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΜΕ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ // LIMONATA GASSATA


ΣΠΙΤΙΚΗ ΛΕΜΟΝΑΔΑ ΜΕ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ

Η δροσερή σπιτική λεμονάδα είναι σίγουρα το καλυτερο αναψυκτικό του καλοκαιριού! Φτιαγμένη στη στιγμή με φρέσκα λεμονάκια και γλυκαμένη με στέβια, υπόσχεται πολλή δροσιά και ελάχιστες θερμίδες, για να μπορέσουμε να την απολαύσουμε χωρίς τύψεις.
Καθώς μας αρέσει πολύ το φυσικό μεταλλικό νερό με το ανθρακικό, το προσθέσαμε στην λεμονάδα μας και πήραμε μια ωραιότατη λεμονίτα! Μπορείτε να την αρωματίσετε με φρέσκια μέντα, λουίζα ή βασιλικό.

Δόση : 1 Lt
Βαθμός δυσκολίας : πολύ εύκολο
Υλικά : 750 ml φυσικό μεταλλικό νερό ανθρακούχο,
                2 μεγάλα ζουμερά λεμόνια,
                1 λάϊμ,
                1 φακελάκι στέβια Sweete (1,5gr),
προαιρετικά : φρέσκα φύλλα μέντας, λουίζας, δεντρολίβανου ή βασιλικού.
Προετοιμασία :
Στύψτε τα λεμόνια και το λάϊμ. Σουρώστε τον χυμό τους για να αφαιρεθούν τυχόν ψιλά κουκουτσάκια και αναμείξτε με την στέβια. Λίγο πριν σερβίρετε την λεμονάδα, αναμείξτε με το ήδη κρύο ανθρακούχο νερό χωρίς να ανακινήσετε πολύ το μίγμα, για να μην εξατμιστεί όλο το ανθρακικό!
Αν θέλετε να αρωματίσετε την λεμονάδα σας, προσθέστε 2-3 φρέσκα κλωναράκια μέντα, δεντρολίβανο ή βασιλικό στον χυμό των λεμονιών και αφήστε τον να σταθεί ένα δίωρο ώστε να βγάλουν τα αρώματα τους. 
Διατηρείται στο ψυγείο, για να είναι δροσερή, και καλό είναι να καταναλωθεί μέσα στην διάρκεια της ημέρας.
             

LIMONATA GASSATA

Durante la stagione calda non si può pensare ad una bevanda più rinfrescante dalla limonata fatta a casa! Preparata con il succo puro e fresco dei limoni e lime ed edulcorata con la stevia per assaporarla senza pensare alla calorie... 
Siccome ci piace tanto l' acqua frizzante, l' abbiamo aggiunta alla nostra limonata e così abbiamo goduto di una bibita fresca e del tutto naturale! Potete ancora insaporire la vostra limonata con foglie fresche di menta o di basilico, per un toco di freschezza in più!

Dosi : 1 Lt
Difficoltà : facilissimo
Ingredienti : 750 ml di acqua minerale frizzante o gassata,
                            2 limoni grossi e succosi,
                            1 lime,
                            1 bustina di stevia in polvere (1,5gr),
facoltativo : foglie fresche di menta, erba luigia, rosmarino o di basilico.
Preparazione :
Spremete i limoni e il lime. Passate il succo da un colino, per eliminare eventuali semini, aggiungete la stevia e mescolate. Poco prima di servire, mescolate con l' acqua gassata, senza agitare troppo, per non fare evaporare tutto il gas!
Se volete aromatizzare la limonata, immergete 2-3 rametti di menta, rosmarino o basilico nel succo del limone e lasciate riposare nel frigo per un paio d' ore, per sprigionare i loro aromi.
Si conserva nel frigo, e meglio consumarla durante l' arco della giornata.


18 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μαρίνα μου!
    Νομίζω ότι δεν υπάρχει πιο δροσιστικό και τονωτικό αναψυκτικό από την λεμονάδα!Ιδιαίτερα η σπιτική ,που είναι φυσική και φροντισμένη.Αν τώρα είσαι στους τυχερούς, που τον κήπο τους κοσμεί και μία μοσχομυριστή λεμονιά, τότε το άρωμα και η ασύγκριτη γεύση της αλλάζει επίπεδο.Γίνεται θεϊκό!
    Την δροσιά της να έχεις Μαρίνα μου!Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινη μου, φετος το καλοκαιρι μου περασε με ντοματες και λεμονια! Αυτη την λεμοναδα πραγματικα την λατρεψα και δεν παραλειπω να την φτιαχνω 2 και 3 φορες της εβδομαδα! Εχω μια λεμονια στην αυλη, που δεν μπορεις να φανταστεις με ποση φροντιδα την μεγαλωνω, καθως τον χειμωνα υπαρχει μεγαλος κινδυνος να παγωσει, και μια στο μπαλκονι, που την πηρα για νανο και μου βγηκε γιγαντας! Φετος και οι δυο, για πρωτη χρονια, ειναι φορτωμενες λεμονια και η χαρα μου δεν περιγραφεται! Περιμενω πως και τι να φτιαξω λιμοντσελλο! Βεβαια ειναι ακομη πρασινα τα λεμονακια, γυρω στον Οκτωβριο με Νοεμβριο ωριμαζουν. Απο του χρονου, αν εχουμε παραγωγη, θα δοκιμασω να φτιαξω και λεμοναδα!
      Πολλα φιλακια Φωτεινη μου!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρίνα μου! Υπέροχη η λεμονάδα! Την φτιάχνω με δυόσμο και είναι φανταστική! Με την λουίζα επίσης μου αρέσει πολύ! Την δροσιά της να έχεις καλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαυστικότατη η λεμονάδα! Για τη στέβια δεν έχω πολύ ξεκάθαρη άποψη, έχω ενδοιασμούς! Με ζαχαρίτσα για μένα! Φιλιά Μαρίνα μου, καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλυτερο αναψυκτικο Εφη μου, και ξερεις απολυτα και την συνθεση του!
      Πολυ καλα κανεις και δεν ενθουσιαζεσαι με την στεβια, κι εγω ειμαι παρα πολυ επιφυλακτικη γιατι εχω γενικα μια αντιπαθεια στα πολυ επξεργασμενα τροφιμα, οσο και αν ειναι φυσικης προελευσης.... Απλα την χρησιμοποιω που και που, και ιδιως τωρα που αποφασισα να κανω διατροφη, ελαφρυνω λιγο τα διαφορα παρασκευασματα απο το γλυκαιμικο φορτιο της ζαχαρης...
      Καλο απογευμα, πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  4. quando fa caldo il limone è l'unica cosa che mi disseta, pensa che lo mangio a pezzi con tutta la buccia! Proverò questa tua limonata, si presenta benissimo! Un bacione...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ciao cara!
      Questa limonata l' ho adorata! Preparata per caso è diventata la nostra bibita per eccelenza per il mese agosto!!! Non è molto acida, puoi aggiungere un limone in più se lo vuoi!
      Baci!

      Διαγραφή
  5. Μόλις μπήκα... Ήμουν εκτός σπιτιού από τις 9.30 το πρωί... Είμαι ψόφια από την κούραση, μήπως μπορώ να έχω ένα ποτηράκι να συνέλθω; Χα,χα,χα,χα! Φαίνεται πολύ δροσιστική! Επειδή όμως εγώ και το λεμόνι δεν αγαπιόμαστε τρελά, αν βάλω περισσότερη ζάχαρη (έστω στέβια) θα το χαλάσω εντελώς; Τώρα μου έβαλες διαολιά να το φτιάξω και με πορτοκάλι! Χε,χε,χε!
    Πολλά φιλάκια Μαρίνα μου! Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονο ενα ποτηρακι Πηνελοπη μου, οση θες, ετσι κι αλλιως φτιαχνω τοσο συχνα που παντα υπαρχει στο ψυγειο! Νομιζω το ποσο γλυκεια θα προκυψει ειναι και θεμα γουστου! Αυτο με το πορτοκαλι κι εγω το σκεφτηκα, αλλα για την ωρα με την ζεστη προτιμω το λεμονακι γιατι ξερδιψαει υπεροχα!
      Πολυ πετυχημενη η ευχη για καλη ξεκουραση, μετα απο 12 ωρες στη δουλεια (εφημερια...) δεν σου λεω τιποτε, δεν ηξερα που να βαλω τα ποδια και που την μεση μου...
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  6. Buonissima, perfetta per questo caldo, anche qui in Sicilia abbiamo tanti limoni, devo provare questa ricetta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sicilia è famosa per i suoi limoni, immagino che saranno anche buoni... In Grecia in questo periodo si trova solo dei limoni provenienti da Argentina, quelli nostrani maturano in autunno...

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρίσκω Μαρινάκι μετά τις καλοκαιρινές διακοπές..μας δρόσισες απίστευτα με την σούπερ λεμονάδα..την είχα απόλυτη ανάγκη τη συνταγή σου μια και τρελαίνονται στην οικογένειά μου οι πάντες για λεμονάδα..τηνstevia δεν την έχω δοκιμάσει,οπότε δεν έχω άποψη..ευχαριστώ για τη συνταγή..καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως επεστερψες Kate! Δεν ξερω αλλα εμεις ενθουσιαστηκαμε απο αυτην την λεμοναδα και εγω ακομη περισσοτερο γιατι οι αντρες εκοψαν και τα αναφυκτικα, που ολο τους κυνηγαω να μην πινουν...
      Ευχαριστω, πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Μαρίνα μου... πολύ ωραία η λεμονάδα... με τη στέβια μήπως αφήνει επίγευση;;;; Η αλήθεια είναι ότι όταν δοκίμασα σκέτη στέβια (το χαπάκι) μου άφησε μια κάπως περίεργη επίγευση!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου δεν αντιληφθηκα καποια επιγευση απο την στεβια. Γενικα με την Sweete δεν εχω καποιο προβλημα επιγευσης. Ολες οι στεβιες που κυκλοφορουν σιγουρα δεν ειναι ιδιες και σιγουρα δεν περιεχουν ολες καθαρους γλυκοσιδες. Οπως ειπα και παραπανω εχω κι εγω τις αμφιβολιες μου για την στεβια ως σουπερ φυτικο και αβλαβες γλυκαντικο αλλα την θεωρω χιλιες φορες καλυτερη απο την ασπαρταμη και τα υπολοιπα εναλλακτικα γλυκαντικα που ειναι σκετη χημεια.
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  9. Πάρα μα πάρα πολύ ωραία σκέψη Μαρίνα μου, το κάνω μερικές φορές ξινό νερό ή και έτοιμη γκαζόζα (χωρίς την προσθήκη άλλου γλυκαντικού) και με μπόλικο πάγο. Θα κάνω και την δική σου πρόταση σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Πηνελοπη μου!
      Κι εγω χρησιμοποιω ειτε Δουμπια ειτε Ξυνο Νερο Φλωρινας, οτι βρω. Σιγουρα μπορει να γινει και χωρις γλυκαντικο, αλλα οι αντρες μου ουτε που θα το δοκιμαζαν!!! Και ο παγος παιζει, απλα εμενα δεν μου αρεσουν τα πολυ παγωμενα ποτα γενικως...

      Διαγραφή

Η γνώμη και οι παρατηρήσεις σας μας ενδιαφέρουν!

Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα παίρνονται υπ'όψιν και θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα δημοσιεύονται σχόλια υβριστικά ή με περιεχόμενο διαφημιστικό.

Commenti anonimi non saranno presi in considerazione e saranno cancellati.

All anonymous comments will not be considered and therefore deleted.